NIEF fietsen aanschaffen met Klarna

NIEF fietsen aanschaffen met Klarna

Het is nu mogelijk om je NIEF droomfiets te aanschaffen met de betaalmethode Klarna.

Wat is Klarna?
Klarna is één van de snelst groeiende organisaties in Europa en een toonaangevende, betalingsprovider van oa achteraf betalen. Klarna’s ambitie is om voor alle shoppers, online en in winkels, de shopervaring te vereenvoudigen. Klanten hoeven alleen de meest noodzakelijke informatie te verstrekken als email adres en geboortedatum om hun aankoop te voltooien.

Hoe werkt achteraf betalen van Klarna?
Wanneer je een bestelling plaatst op www.niefactory.nl kun je tot € 1.500,- achteraf betalen. Komt het bedrag hoger uit dan € 1.500,- dan vervalt deze betaalmethode.
Op het moment dat je kiest om je bestelling achteraf te betalen, krijg je van Klarna separaat een factuur. Klarna stuurt jou de factuur toe zodra wij hen hebben geïnformeerd dat de bestelling is verstuurd. Deze factuur ontvang je via e-mail. Deze factuur betaal je aan Klarna in plaats van aan NIEF, uiterlijk 14 dagen nadat je de bestelling hebt ontvangen. Het makkelijkst is om de factuur via de Klarna app te betalen. Maar je kunt hem ook via de online portal klarna.com betalen. 

Doet Klarna een credietcheck?
Klarna zal geen kredietcheck doen die impact heeft op jouw kredietwaardigheid. Het is wel mogelijk dat Klarna een ‘niet-geregistreerde’ navraag doet, dit heeft geen effect op jouw kredietwaardigheid.

Hoe betaal ik de rekening die ik van Klarna krijg?
Simpel en altijd veilig: Nadat je bestelling verzonden is krijg je een melding en heb je 14 dagen de tijd om je factuur te betalen met iDEAL of automatische incasso door in te loggen op de Klarna app of klarna.nl.
Log in op de Klarna app of portal en betaal met 1 klik. Gebruik je Klarna voor het eerst dan vragen ze je een aantal gegevens in te geven. Gebruik je Klarna vaker, dan hoef je hen alleen maar door te geven dat je hen wilt betalen. Je hebt dan geen bankgegevens of wachtwoorden meer nodig.

Wat gebeurt als ik te laat betaald?
Samen met Klarna berekenen geen kosten voor het gebruik van Betaal later. Als je nog niet aan Klarna hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen.
Bij de tweede herinnering zal Klarna € 13,50 aanmaningskosten in rekening brengen. Blijft betaling uit dan kunnen deze kosten voor bedragen tot € 1.500,- oplopen tot 15% van het factuurbedrag, met een minimum van € 40,-

Hoe weet ik of Klarna mijn betaling heeft ontvangen?
Nadat Klarna je betaling heeft ontvangen, verstuurt Klarna een bevestiging naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact op met Klarna’s Customer Service team via de Klarna App. Houd hierbij je betalingsbewijs bij de hand.

Ik heb de bestelling geannuleerd:Wanneer krijg ik de refund?
Zodra wij je annulering verwerkt hebben, ontvang je het bedrag binnen 30 dagen terug op dezelfde manier als waarmee je betaald hebt.

Terug naar blog